El TFG de l'alumna Anna Montraveta, guardonat amb el I Premi Lluís Espinal
Lliurament del premi Lluis Espinal a Anna Montraveta 25.02.2022  -

Anna Montraveta, graduada en Periodisme a la nostra facultat ha guanyat el I Premi Lluís Espinal de periodisme social i denúncia pel recull d’articles ‘Kadinlar vardir: quatre cròniques sobre la vida de les dones d’Istanbul’. Les peces periodístiques formaven part del seu Treball Final de Grau del curs 2020-21, tutoritzat per Isabel Muntané, professora del Departament i coordinadora del Màster en Gènere i Comunicació

Els escrits, publicats al mitjà digital Nationalia, denuncien la situació de la dona a Istanbul des de la mirada del jovent del país i així, el recull periodístic contribueix a comprendre millor la vida de les dones en aquesta ciutat, amb els seus matisos múltiples i el canvi demogràfic constant.

El jurat del premi ha tingut destacat l’alt valor literari i descriptiu, la força en la construcció de diàlegs així com el vessant social del treball i el seu valor periodístic. L’entrega del guardó es va fer el passat divendres 18 de febrer a Sant Fruitós del Bages, municipi impulsor de la iniciativa.

Podeu llegir les cròniques senceres aquí

Anar a Notícies

Arxiu de notícies