Monogràfic sobre Periodisme i Literatura a la revista Doxa
Cartell Doxa nº 34 Periodisme i Literatura 21.02.2022  -

El director del Departament, David Vidal, coordina un monogràfic sobre Periodisme i Literatura a la revista Doxa, on hi participen la docent Catalina Gayà i les doctorandes Cristina Garde i Laia Seró

Aquesta setmana s’ha publicat un nou número de Doxa comunicación. Revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, que inclou un monogràfic sobre Periodisme i Literatura coordinat pel director del Departament, David Vidal, juntament amb Sonia Parratt i Montse Mera, de la Universidad Complutense de Madrid, i Juan Pablo Meneses, de la Universidad Portátil de Chile. La publicació recull un treball elaborat per la professora del Departament Catalina Gayà i les doctorandes Cristina Garde i Laia Seró.

Els articles publicats repassen la llarga tradició de l’escriptura periodístico-literària i connecten amb el present d’un gènere que està en constant evolució. Entre els títols que inclou el monogràfic trobem ‘La mirada reflexiva, aportaciones epistemológicas al periodismo literario ante el espejismo del metarrelato de la era digital’, de Gayà, Garde i Seró, una peça que s’acosta al periodisme literari des d’un enfocament interdisciplinari tot reflexionant sobre les aportacions de l’etnografia a aquest gènere.

Podeu llegir el monogràfic sencer aquí (a partir de la pàgina 246).

Anar a Notícies

Arxiu de notícies