Temes d'especialització dels tutors de TFG
Relacio de professors i temes TFG 21_22 01.10.2021 Treballs de Recerca  -

El Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura considera essencial que la tutorització dels Treballs de Fi de Grau (TFG), que poden ser una excel·lent carta de presentació per la inserció professional de l’alumnat, sigui realitzada per experts en la matèria tractada. Per aquest motiu fem pública la informació sobre quin professorat del Departament tutoritzarà TFG el curs 2021-22, el tipus de treballs que dirigiran i les temàtiques de la seva especialitat.

L'assignació de tutores i tutors a l'alumnat que matriculi el TFG al nostre Departament serà efectuada per ordre de nota.

Per resoldre qualsevol dubte al respecte podeu posar-vos en contacte amb la vicedirectora de Professorat del Departament, Mercè Díez (merce.diez@uab.cat).

Correu electrònic  Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Treballs de Fi de Grau: Professorat, tipus, temes