Aida Martori rep el Premi de Recerca UniversitÓria Premsa Comarcal
Premi de Recerca UniversitÓria 11.06.2019 Divulgaciˇ  -  Aida Martori rep el Premi de Recerca Universitària Premsa Comarcal

La professora del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura Aida Martori ha rebut el 10è Premi de Recerca Universitària Premsa Comarcal pel projecte ‘De premsa de proximitat a mitjans multimèdia, camí cap al transmèdia? Anàlisi i proposta de l’adaptació dels mitjans de l’ACPC a les dinàmiques digitals’.

El veredicte s’ha fet públic en el marc de la 12a Convenció de la Premsa Comarcal i Local, celebrada a La Junquera. El premi, dotat amb 5.000 euros, el convoca l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC), amb el patrocini de Caixabank, el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats.

L’objectiu és distingir un estudi que abordi un tema relacionat amb l’edició de premsa comarcal i local en paper i de pagament, o premsa digital de proximitat, amb l’ús d’Internet com a prioritat temàtica.

Martori té un any per a desenvolupar el treball, que haurà de presentar a la propera edició de la Convenció, que se celebrarà a Tàrrega. La recerca pretén analitzar en quin estadi es troba la premsa de proximitat pel que fa a les dinàmiques en línia, en concret, en relació al multimèdia i al transmèdia. A més, té un vessant propositiu ja que es presentaran propostes per optimitzar l’ús de les plataformes digitals i narratives per part d’aquests mitjans.

Anar a NotÝcies

Arxiu de notícies