Administració Pública i Polítiques Socials de la UAB entre el 51 i el 100 millors del món i 1ª posició a Espanya
qs 11.03.2021  -

Els estudis d’Administració Pública i Polítiques Socials de la UAB continuen escalant posicions en el ranking de QS, World University Rankings by Subject 2021 i se situen entre el 51 i el 100 millors del món a més d’assolir la 1ª posició entre les universitats espanyoles, publiques o privades.

Més informació

Administración Pública y Políticas Sociales de la UAB entre el 51 y el 100 mejores del mundo y 1ª posición en España

Los estudios de Administración Pública y Políticas Sociales de la UAB continúan escalando posiciones en el ranking de QS, World University Rankings by Subject 2021. Se sitúan entre el 51 y el 100 del mundo además de mantener la 1ª posición entre las universidades españolas, públicas o privadas.

Más información

UAB Public Administration and Social Policies studies between the 51st and the 100th best in the world and 1st position in Spain.

UAB Public Administration and Social Policy studies continue to climb positions in the QS ranking, World University Rankings by Subject 2021. They are considered between the 51st and the 100th in the world in addition to the 1st position among Spanish universities, public or private.

More information

Anar a Notícies