UAB: Exposem el racisme - Problematitzar el racisme és cosa de totes
Cartell de l'exposició 16.04.2021  -

Durant els dies 12 a 23 d'abril en el passadis de la Facultat de Psicologia hi ha instalada una exposició sota el titol "UAB: Exposem el racisme - Problematitzar el racisme és cosa de totes" que busca motivar la reflexió critica envers el racisme a la Universitat.

Durant la setmana del 12 al 23 d'abril, en el passadis de la Facultat de Psicologia s'ha instalat una exposició que sota el titol de "UAB: Exposem el racisme - Problematitzar el racisme és cosa de totes" vol motivar la reflexió critica envers el racisma a la Universitat. Aquesta exposició ha estat elaborada per un grup d'estudiants de la Facultat que estan cursant una assignatura del Departament relacionada amb el projecte ERASMUS+ "Bridges: Building Inclusive Societies: Diversifying Knowledge and Tackling Discrimination through Civil Society Participation in Universities"

Anar a Notícies

2021 Universitat Autònoma de Barcelona