Diccionari bàsic d'estratègia digital i posicionament de continguts
Portada libro 20.02.2020  -  El diccionari neix amb l'objectiu d'aportar una visió innovadora i creativa a un conjunt de continguts vinculats amb el disseny d'estratègies comunicatives.
El Diccionari bàsic d'Estratègia Digital i Posicionament de Continguts és el resultat d'un treball en equip en el qual han participat, sota la direcció dels professors Ricardo Carniel i Santiago Tejedor, els alumnes de l'assignatura d’"Estratègia digital i posicionament de continguts periodístics”, del Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquest Diccionari neix després de realitzar un exercici d'ideació, experimentació i producció que ha intentat aportar una visió innovadora i creativa a un conjunt de continguts vinculats amb el disseny d'estratègies comunicatives en l'escenari digital.

El llistat d'entrada (o paraules) que donen forma al diccionari constitueixen, sobretot, un directori inacabat i incomplet. La selecció de les mateixes s'ha dut a terme en diferents trobades i debats amb els estudiants que han participat i, en diferents moments, a través de consultes amb experts en la matèria.

Cada terme seleccionat ha estat tractat a partir d'una peculiar estructura que ha incorporat els següents elements: definició, exemples, referències, vídeos i paraules relacionades.

D'aquesta manera, l'estructura del llibre permet una lectura lineal o una consulta per paraules que, al seu torn, fent ús de la narrativa hipertextual, permeten el salt entre conceptes.

Fes click aquí per accedir al diccionari.
 
Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Notícies de la UAB
Segueix l'actualitat de la Universitat
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Edifici I
08193 Bellaterra
(Campus UAB,
Cerdanyola del Vallès)
@periodismeuab
TEL +34 93 581 15 45
d.periodisme@uab.cat
 

 

 

2021 Universitat Autònoma de Barcelona