Diccionari bàsic d'estratègia digital i posicionament de continguts | ||
![]() |
||
![]() ![]() ![]() El Diccionari bàsic d'Estratègia Digital i Posicionament de Continguts és el resultat d'un treball en equip en el qual han participat, sota la direcció dels professors Ricardo Carniel i Santiago Tejedor, els alumnes de l'assignatura d’"Estratègia digital i posicionament de continguts periodístics”, del Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest Diccionari neix després de realitzar un exercici d'ideació, experimentació i producció que ha intentat aportar una visió innovadora i creativa a un conjunt de continguts vinculats amb el disseny d'estratègies comunicatives en l'escenari digital. El llistat d'entrada (o paraules) que donen forma al diccionari constitueixen, sobretot, un directori inacabat i incomplet. La selecció de les mateixes s'ha dut a terme en diferents trobades i debats amb els estudiants que han participat i, en diferents moments, a través de consultes amb experts en la matèria. Cada terme seleccionat ha estat tractat a partir d'una peculiar estructura que ha incorporat els següents elements: definició, exemples, referències, vídeos i paraules relacionades. D'aquesta manera, l'estructura del llibre permet una lectura lineal o una consulta per paraules que, al seu torn, fent ús de la narrativa hipertextual, permeten el salt entre conceptes. Fes click aquí per accedir al diccionari. |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
||
Anar a Notícies |