Marko M. Skoric impartirà un seminari sobre prediccions d'opinió pública i xarxes socials
IMG_SKORIC2018 17.05.2018 Divulgació  -

El professor de la City University of Hong Kong Marko M. Skoric visitarà el dimarts 22 de maig la Facultat de Ciències de Comunicació de la UAB per impartir la conferència Electoral and Public Opinion Predictions with Social Media Data. L'acte tindrà lloc a les 12h a la Sala de Graus de la Facultat.

Skoric, Doctor en Comunicació per la Universitat de Michigan, és expert en nous mitjans i canvi social i els seus treballs d'investigació se centren en les implicacions cíviques i polítiques de les noves tecnologies de la comunicació. Sobretot això versarà la seva conferència, a través de la qual vol examinar els fonaments teòrics i metodològics de la investigació sobre opinió pública.

L'acte, adreçat a tota la comunitat acadèmica i a estudiants de màster i doctorat, està també obert a tots els interessats en el tema. Per inscriure s'ha de enviar un correu electrònic a doctorat@cap.cat.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona