"Ŕnimes del Marroc", disponible a Amazon
IMG_ALMASMARRUECOS 13.02.2018 Divulgació  -

Des de la setmana passada, Ànimes del Marroc està disponible per a ser adquirit a través de la plataforma Amazon. El llibre és el resultat del projecte final del grup d'exestudiants del Màster en Periodisme de Viatges 6 Veletas. La publicació recorre diversos enclavaments del Marroc des d'un punt de vista molt particular, convidant el lector a conèixer les particularitats de la cultura del país mitjançant breus relats.

Els autors -Eduardo Becerra, Maria Antonieta García, Mercedes Parrilla, Adriana Santiago i Joseba Urrutikoechea- defineixen Ànimes del Marroc com "un llibre únic que convida a fer un viatge mental a través del Magrib i que retrata un lloc i una cultura, obre la ment i el cor, qüestiona prejudicis i convida a conèixer un país fascinant ". Les històries que s'inclouen en la publicació es narren mitjançant múltiples fórmules: una breu explicació, una història, una instantània o una simple frase.

Ànimes del Marroc, disponible en format digital i imprès, va ser concebut en 2016 en el marc de la cinquena edició del Màster en Periodisme de Viatges, durant la realització del viatge que inclou el curs com a part del treball final.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona