Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 23.04.2021 Tesis  -

Pedro Sotomayor defensa la seva tesi doctoral sobre la deserció acadèmica a l'Educació Superior Tècnic Professional.

Pedro Sotomayor Soloaga realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Factors explicatius de la deserció acadèmica en l'Educació Superior Tècnic Professional. Un estudi multicas en institucions xilenes", dirigida pel Dr. David Rodríguez Gómez de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 5 de maig de 2021, a les 15h. Aquesta tesi es defensarà de manera totalment virtual. La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electrònic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a Notícies