Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 23.04.2021 Tesis  -

Gloria Noroña defensa la seva tesi doctoral sobre les competències digitals docents i metodologies actives en E.Superior.

Gloria Patricia Noroña Vaca realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Competències Digitals Docents i metodologies actives en educació superior. El cas de la Universitat Central de l'Equador" , dirigida pel Dr. Antoni Navio Gámez i tutoritzada pel Dr. José Tejada Fernández de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 29 d'abril de 2021, a les 16:30h. Aquesta tesi es defensarà de manera totalment virtual. La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electrònic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a Notícies