Debat Electoral.Com fareu avançar l’Escola Inclusiva?
IMG_NoticiaDebate 11.02.2021 Institucional  -

Un debat electoral on participen seguint l’ordre dels escons parlamentaris: Ciutadans, ERC, PSC, JxCat, PDeCat, En Comú Podem, PPC, CUP.

Seguint la tradició, la Plataforma per una Escola Inclusiva a Catalunya organitza un debat electoral. El tema és  Com faran avançar l’escola inclusiva si fossin al govern. Constarà de tres preguntes on cada representant disposarà de 3 minuts per contestar.

El debat serà moderat per la Noemí Santiveri, representant de la Plataforma per una Escola Inclusiva a Catalunya i professora del departament de Pedagogia Aplicada de la UAB.

Com a mestres, com a educadores, aquest debat on pot resultar interessant per saber com la política interactua en el nostre sistema educatiu.

Els participants al debat són:

• Sonia Sierra (Ciutadans)
  • Xavier Quinquillà (Junts x Catalunya)
  • Maite Aymerich (ERC)
  • Raúl Moreno (PSC)
  • Marc Parés (En Comú Podem)
  • Elisabet Ortega (PPC)
  • Lluís Font (PDeCat)
  • Representant de la CUP (sense confirmar)

La taula serà moderada per la Noemí Santiveri, portaveu de la Plataforma per una Escola Inclusiva a Catalunya.

Data: 11/2/2021 a les 17h.

Per connectar-vos heu de seguir l’enllaç. https://bit.ly/36UFl9T

Correu electrònic  Departament de Pedagogia Aplicada