Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 02.02.2021 Tesis  -

Marcela Bertoglio Salazar defensa la seva tesi doctoral sobre concepcions i creences d'estudiants de la carrera d'educació parvulària.

La doctoranda Marcela Bertoglio Salazar realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Concepcions i creences d'estudiants de la carrera d'educació parvulària al voltant de les competències professionals", dirigida pel Dr. Antonio Navío Gámez de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 22 de febrer de 2021, a les 12.00 hores, per videoconferència.

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electrònic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a Notícies