Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 11.02.2021 Tesis  -

Adewale Tajudeen Akande Akande defensa la seva tesi doctoral sobre conducció de risc i actituds en conductors comercials en Nigeria.

Adewale Tajudeen Akande Akande realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Conducció de risc i actituds en conductors comercials en Nigeria: un estudi de Abuja i Lagos State", dirigida per la Dra. Mercè Jariot Garcia, el Dr. Màrius Martínez Muñoz i la Dra. Montserrat Rodríguez Parrón de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 19 de febrer de 2021, a les 10.00 hores. Tesi que es defensarà per videoconferència

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electṛnic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a Notícies