Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 11.12.2020 Tesis  -

Pamela Andrea Caro Quintana defensa la seva tesi doctoral sobre pràctiques pedagògiques en el procés d'adquisició i desenvolupament de competències bàsiques.

La doctoranda Pamela Andrea Caro Quintana realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Pràctiques pedagògiques en el procés d'adquisició i desenvolupament de competències bàsiques en estudiants de la província de Concepció", dirigida pel Dr. Antonio Navío Gámez de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 14 de gener de 2021, a les 12.00 hores, a la Sala de Seminari de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/270).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies