Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 11.12.2020 Tesis  -

Cristina Pérez Maldonado defensa la seva tesi doctoral sobre barreres i facilitadors percebuts per estudiants que accedeixen a la universitat.

La doctoranda Cristina Pérez Maldonado realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Barreres i facilitadors percebuts per estudiants que accedeixen a la universitat mitjançant vies no habituals", dirigida pel Dr. Joaquín Gairín Sallán de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 21 de desembre de 2020, a les 12.00 hores, a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G5/012).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies