Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 04.12.2020 Tesis  -

Ana Milena Barquero d'Avanzo defensa la seva tesi doctoral sobre estratègies de gestió pedagògica universitària.

La doctoranda Ana Milena Barquero d'Avanzo realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Estratègies de gestió pedagògica universitària a les carreres d'administració de negocis i afins a la seva nomenclatura de la regió Huetar Caribe Atlàntica de Costa Rica", dirigida per la Dra. María del Mar Duran Bellonch de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 18 de desembre de 2020, a les 12.00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la  i, a més, es defensarà per videoconferència. Per assistir com a públic, demanar-ho a: secretari.pedagogia.aplicada@uab.cat

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies