Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 04.12.2020 Tesis  -

Ismaelia Santos Guimaraes Carvalho defensa la seva tesi doctoral sobre l'adquisició de les competències docents digitals

La doctoranda Ismaelia Santos Guimaraes realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "L'adquisició de les competències docents digitals per al desenvolupament professional del docent universitari", dirigida per la Dra. Katia Verónica Pozos Pérez de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 15 de desembre de 2020, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/

Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies