Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 06.11.2019 Tesis  -  Aída Milena Murillo Zabala defensa la seva tesi doctoral sobre deserció estudiantil.
La doctoranda Aída Milena Murillo Zabala realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Perspectiva de la situación actual de la deserción estudiantil en programas de nivel de formación técnica profesional en el Politécnico Internacional Colombia", dirigida pel Dr. Pedro Jurado de los Santos i tutoritzada pel Dr. José Tejada Fernández de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 13 de desembre de 2019, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies