Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 04.11.2019 Tesis  -  Mónica Marcela Sánchez defensa la seva tesi doctoral sobre pràctiques innovadores mediades per TIC.
La doctoranda Mónica Marcela Sánchez Duarte realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "Caracterización de las prácticas innovadoras mediadas por TIC del profesorado de posgrado: estudio de caso en la Universidad de la Sabana", dirigida pel Dr. Antoni Navio Gámez i tutoritzada pel Dr. José Tejada Fernández de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 6 de novembre de 2019, a les 11.00 hores, a la Sala de Màster 3 de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/212).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies