Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 28.10.2019 Tesis  -  Álvaro Lafuente defensa la seva tesi doctoral sobre la inclusió de l'alumnat.
El doctorand Álvaro Lafuente Carrasco realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "La inclusión del alumnado con sordera en el aula de música de educación infantil y educación primaria", dirigida pel Dr. Pedro Jurado de los Santos i tutoritzada pel Dr. José Tejada Fernández de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 18 de novembre de 2019, a les 12.00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies