Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 28.10.2019 Tesis  -  Adela Vélez defensa la seva tesi doctoral sobre la gestió i transferència del coneixement.
La doctoranda Adela Margarita Vélez Rolon realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "La gestión y transferencia de conocimiento en la formación dual en Colombia: los semilleros de investigación como instrumento de mejora", dirigida pel Dr. Joaquín Gairín Sallán, de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 22 de novembre de 2019, a les 17.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies