Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 21.10.2019 Tesis  -  Katherine Renee Paola Roberts Sánchez defensa la seva tesi doctoral sobre el saber pedagògic avaluatiu.
La doctoranda Katherine Renee Paola Roberts Sánchez realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "Saber pedagógico evaluativo del profesorado que se desempeña en escuelas vulnerables de la comuna de Arica. Región de Arica y Parinacota, Chile", dirigida pel Dr. David Rodríguez Gómez, de la  Universitat Autònoma de Barcelona i la Dra. Blanca Patricia Silva Garcia, de la Universitat de Lleida, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 29 d'octubre de 2019, a les 11.00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies