Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 13.05.2019 Tesis  -  Adriana Romero defensa la seva tesi doctoral sobre la competència professional i el mercat laboral.
La doctoranda Adriana Antonieta Romero Sandoval realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral titulada "Relación entre competencia profesional y mercado laboral. Hacia la mejora del perfil competencial en la educación superior", dirigida pel Dr. José Tejada Fernández i el Dr. Òscar Mas Torelló, de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 17 de juny de 2019, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies