Nou projecte concedit
IMG_URBIOFUTURE 08.05.2019 La recerca  -  EDO-UAB coordinarà un nou projecte "UrBioFuture", finançat per la Unió Europea, per a impulsar les futures carreres i educació del sector Bio a Europa.

El passat 1 de maig es va iniciar el desenvolupament del projecte "UrBIOfuture - Boosting future careers, education and research activities in the European bio-based industry", que coordinarà des de la UAB el professor Joaquín Gairín, i ha estat finançat per la Unió Europea, a través del consorci Bio-Based Industries, i en el marc del programa Horizon 2020, amb un import de 946.586 €.

Davant l'estratègia Europea de posicionar Europa com a referent mundial del sector Bio, els objectius que el projecte UrBIOfuture es proposa s'encaminen a: (1) mapejar els programes educatius actuals que desenvolupen el seu currículum enfocat al sector Bioindustrial; (2) aconseguir l'alineament entre les institucions educatives i de recerca amb el sector industrial; i (3) Identificar els actuals Gaps entre l'oferta formativa i les necessitats reals dels professionals i empreses del sector; i (4) proposar una eina que permeti promoure les vocacions al sector Bio, en el que es va a anomenar "UrBIOfuture Experience".

Participaran en el projecte les següents institucions: Consiglio Nazionale delle Ricerche (Itàlia), Taknologian Tutkimuskeskus VTT Oy (Finland), Agro Business Park AS (Dinamarca), Fundacion Corporació Tecnològica d'Andalusia (Espanya), Vlaamse Instelling voor Technologish Onderzoek N.V. (Belgium), Stichting IHE Delft Institute for Water Education (Netherlands), Sustainable Innovations Europe SL (Espanya) i Fundacja Uniwersytetyu im Adama Michiewicza W Poznaniu (Polònia).

Per a més informació del projecte, feu click aquí.

Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies