Defensa de Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 06.05.2019 Tesis  -  Meritxell Bonàs defensa la seva tesi doctoral sobre la cultura dels infants.
La doctoranda Meritxell Bonàs Solà realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "Dibuixant nous paisatges d'infància. Estudi de la cultura que neix dels nens i nenes de l'Escola El Martinet", dirigida pel Dr. Xavier Gimeno Sòria i la Dra. Marina Tomàs i Folch, de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 22 de maig de 2019, a les 16.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies