EDUCAR entra a Scopus
IMG_ScopusEducar 11.04.2019 Divulgaciˇ  -  La revista entra a formar part de SCOPUS, una de les bases de dades de publicacions científiques més prestigioses.
EDUCAR ha estat incorporada a l’índex SCOPUS 2018, sent accessibles des d’aquest moment els articles publicats des de gener de 2018. Així, la revista editada pel Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona des de l’any 1982 entra a formar part d’una de les bases de dades d’indexació de revistes, llibres i actes de conferències més prestigioses.
Scopus, editat per Elsevier, és un referent de la comunitat científica nacional i internacional, fet que suposa reconèixer la qualitat i el rigor de la revista EDUCAR, situant-la a nivell internacional.
La presència de la revista a Scopus suposa una important fita, que s’uneix a la millora de la posició en altres índex i bases de dades, com per exemple la millora de la posició en el rànquing CARHUS+ (passant de la categoria C a la categoria B).

Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies