Defensa Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 15.10.2018 Tesis  -  Maria de Lluc Massaguer Busqueta defensa la tesi doctoral sobre les competències acadèmiques i professionals dels titulats en Disseny.
La doctoranda Maria de Lluc Massaguer Busqueta realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "Construcció d'un dispositiu de diagnosi per determinar l'ajustament entre les competències acadèmiques i les professionals dels titulats del grau de disseny", dirigida pel Dr. José Tejada Fernández, de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 30 d'octubre de 2018, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies