Defensa Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 05.10.2018 Tesis  -  Areti Chalkiadaki defensa la tesi doctoral sobre la cultura escolar i canvi a l'educació primària a Grècia.
La doctoranda Areti Chalkiadaki realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "School culture and change in the context of the greek primary education: Under the circumstances of the 21st Century", dirigida per la Dra. Marina Tomàs i Folch, de la Universitat Autònoma de Barcelona, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 23 d'octubre de 2018, a les 11.00 hores, a la Sala de Màster 3 de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/212).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies