Defensa Tesi Doctoral
IMG_Tesidoctoral 29.08.2018 Tesis  -  Joan Segura defensa la tesi doctoral sobre la inspecció educativa a Catalunya.
El doctorand Joan Segura Torres realitzarà properament la defensa de la seva tesi doctoral "Implicacions per a la inspecció educativa a Catalunya del desenvolupament de l'autonomia de centres", dirigida pel Dr. Joaquín Gairín Sallán, de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Dra. Blanca Patricia Silva Garcia de la Universitat de Lleida, emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

L'acte de defensa tindrà lloc el dia 31 d'octubre de 2018, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació (Edifici G6/002).

La defensa de tesi és oberta al públic que vulgui presenciar-la.

Per a més informació sobre el programa de Doctorat: http://centresderecerca.uab.cat/doctorateducacio/
Correu electr˛nic  Departament de Pedagogia Aplicada

Anar a NotÝcies