Canvi de dates de les Comissions de Seguiment de Doctorat 19-20
15.05.2020  -

Les Comissions de Seguiment de l'alumnat del Programa de Doctorat en Geografia del curs 2019-20 es realitzaran els dies 1, 2, 3, 4, 7, 8 de setembre de 2020

Si es pot, es realitzaran de forma presencial al Departament de Geografia de  la UAB com cada any; si no és possible per les qüestions de salut pública que ens afecten, es faran on line, a través de l’aplicació Teams, cadascú des de casa seva o del lloc que estimi oportú.

La Comissió Acadèmica decidirà sobre la presencialitat/virtualitat del format just abans del període indicat, atenent a les indicacions que rebem dels Governs i de la UAB.

En cas que es facin les comissions on line, us enviarem un enllaç per conectar-vos el dia i hora previst

Anar a Notícies

2020 Universitat Autònoma de Barcelona