Doctorats d'Excel·lència
Doctorats_excel_lencia 11.12.2019  -  Els programes de doctorat en Geografia i Demografia obtenen l'acreditació d'Excel·lència, la màxima distinció de qualitat atorgada per l'AQU (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari).

Benvolgudes/ts,

des de les coordinacions dels doctorats de Geografia i Demografia volem agrair el vostre suport i compromís, la vostra feina i el vostre tracte. Aquesta és, com moltes a la Universitat, una tasca d’equip en la que hi participen moltes persones, per començar els doctorands/es que volen venir aquí i els directors/es que els volen acollir i estan disposats a ensenyar-los i guiar-los. Això ho han vist ben clar els avaluadors/es.

Tot i que els informes d'avaluació són molt positius, tindrem molt en compte els suggeriments del final per continuar avançant.

Ben cordialment,

Mireia Baylina i Montse Solosna