Maria Dolors Garcia Ramon, premi Amic dels Amics
Premi_AmicsUAB_GraciaRamon 03.12.2019  -  La Maria Dolors ha rebut aquest premi en la darrera festa anual de l'entitat AmicsUAB, celebrada el proppassat 28 de novembre.

En aquest acte, celebrat al Recinte Modernista de Sant Pau (Barcelona), es van lliurar com cada any els Premis Amic dels Amics a persones que han tingut trajectòries destacades en relació a la Universitat. En aquesta edició, una de les persones que ha rebut aquest premi és la Catedràtica del nostre Departament, la Dra. M. Dolors Garcia Ramon.

Des del Departament de Geografia, volem felicitar-la pel premi i dir-li que ens sentim afortunats per tenir-la entre nosaltres i li donem les gràcies per la bona feina feta durant tants anys en el si del Departament de Geografia.

Moltes felicitats M. Dolors. Més que merescut!

Notícia al web de AmicsUAB

Anar a Notícies