Nit de la Geografia
Nit_Geografia 13.03.2018 El departament  -  Aquestes activitats estan obertes a tot el personal del Departament, i a la vegada agrairem al professorat que també en facin difusió entre els alumnes

Informació i inscripcions:
scg@iec.cat i als departaments de Geografia

Activitats del dia 6 d'abril:

1.- Fer cim a la Mola –Sant Llorenç del Munt – (19:30 a 02:00)

Inscripció oberta fins el 4 d’Abril

Analitzar la percepció del paisatge i del territori a la nit. Al fem cim es farà un sopar geogràfic al restaurant la Mola.

Lloc de trobada: a determinar en funció dels inscrits. S’informarà via correu electrònic.

Preu activitat: 20 € (a pagar al lloc). El preu inclou sopar al Restaurant La Mola.

Inscripcions: 25 participants.

Consells: calçat còmode, roba d’abric i frontal.

2.- Birres geogràfiques – Barcelona – (20:00 a 02:00)

Inscripció oberta fins el 4 d’Abril

Tertúlia de caràcter informal al Pub Beershooter per debatre amb les persones assistents la importància de la geografia en la nostra societat i la tasca dels geògrafs per visibilitzar-la i valorar-la.

Lloc de trobada: Beershooter (Carrer de l'Avenir, 66, 08021 Barcelona).

Preu activitat: una ronda de cervesa a càrrec de la SCG (no inclou sopar) .

Inscripcions: 15 participants.

3.- La Masia de Castelló: un projecte de recuperació d’un nucli abandonat – Tarragona – (17:00 a 23:00)

Inscripció oberta fins el 30 de març

Donar a conèixer el projecte de recuperació del poble abandonat de la Masia de Castelló (terme municipal de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant; Baix Camp) i debatre sobre el seu futur. Es posarà especial èmfasi en el treball de base per a l'elaboració d'un pla urbanístic elaborat per dos geògrafs de la Universitat Rovira i Virgili que pretén establir, fruit d'un procés de participació i debat públic, els usos, equipaments i serveis necessaris per tal de consolidar el projecte de recuperació del nucli i el seu entorn. Durant l’activitat també es reflexionarà sobre el paper de la Geografia i del geògraf en relació al planejament territorial, l’urbanisme, el medi ambient i la sostenibilitat del nostre model de desenvolupament.

Lloc de trobada: Masia Castelló (Vandellós).

Preu activitat: Gratuïta (inclou berenar-sopar).

Inscripcions: 50 participants

Afanya’t, inscriu-te, les places a cada activitat son limitades!!!

Durant la nit de la Geografia els assistents que comparteixin les seves experiències etiquetant la Societat Catalana de Geografia i utilitzant el hashtag #nitdelageografia entraran en el sorteig d’un obsequi.
Correu electr˛nic  Departament de Geografia

Anar a NotÝcies