Obertura del període d'adjudicació de TFG al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
04.10.2021  -

A partir del dia 8 d'octubre s’obre el període d'adjudicació de treballs final de grau assignats al Departament.

Un cop assignats al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, rebreu un formulari en el que se us demanarà informació sobre els temes de TFG en els que esteu interessats. Haureu d’indicar dos possibles temes per ordre de prioritat i assenyalar si es tractarà d’un TFG de recerca o de projecte. Recordeu que, enguany, hi ha la possibilitat de fer els TFG de projecte en grups de fins a 8 persones. La finalitat d’aquests TFG és fer una gran producció que justifiqui el número d’alumnes. També es poden fer altres TFG en grups més petits, ja siguin de recerca o de projecte.

Una vegada rebuts els formularis, el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat es posarà novament en contacte amb vosaltres per a indicar-vos quin serà el vostre tutor o tutora.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a