VIII Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat
VIII Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat 21.09.2020  - 

Els alumnes de tercer curs van presentar els seus projectes de tesi


El Doctorat en Comunicació Audiovisual i Publicitat i el Departament van organitzar el dimecres 16 de setembre, a la Sala de Graus de la Facultat, el VI Working Doctoral Group.

L'objectiu de la sessió va ser que els alumnes de tercer curs del doctorat presentessin els seus respectius projectes de tesi i els resultats obtinguts durant el desenvolupament de la investigació. Els estudiants van exposar el tema de la seva tesi doctoral i, posteriorment, es va dedicar un espai per a preguntes, suggeriments i observacions que va poder plantejar el públic.

Com a novetat d’enguany, l’acte es va dur a terme en una doble modalitat presencial i en línia per tal de respectar les mesures sanitàries.

L'activitat va permetre intercanviar idees i estimular el debat entre els i les doctorandes i, en finalitzar, van considerar la sessió com una experiència molt enriquidora.

Els alumnes que van presentar el progrés de la seva tesi doctoral van ser:

Aguilar Cruz

Alfonso Arturo

El sonido en movimiento en la experiencia audiovisual
inmersiva de 360 grados: significación cognitiva y emocional

Mancebo Villa

Natalia

Modernismo, Realismo y surrealismo en la fotografía de moda: Vogue América (1930-1939)

Mañas Pellejero

Miguel

El fan film en YouTube desde una perspectiva cinematográfica: Estudio de caso de la franquicia Cazafantasmas

Bonet Carbonell

Maria Victoria

La Agrupación Fotográfica de Cataluña en la eclosión del pictorialismo catalán

Bronsoms Fontané

Maria Àngels

Music press, gender & punk feminism

Qing

Shenglan

Reality-games and Social Media, a Comparative Study between China and Spain

Tamayo Acevedo

Mónica Isabel

Videojuegos comerciales en el aula: estrategia para la comunicación y educación en salud sexual de los adolescentes

Sepúlveda Cardona

Edwin Andrés

Ecosistemas digitales de la industria publicitaria: branding digital y meta-información. Un análisis articulado de cibermedios de las agencias de publicidad

Rego Jaúregui

María de la Paz

Modelo de negocios de la producción de contenidos interactivos en Mendoza

 
Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Edifici I. Campus de la UAB. 08193 Bellaterra - Spain - N41º29.952' - E2º06.277'
+34 93 581 15 88 / 30 29
d.com.audiovisual@uab.cat
 

 

 

2024 Universitat Autònoma de Barcelona