L’Observatori de la RÓdio participa en la 20¬ ediciˇ del Mercat Audiovisual de Catalunya
L’Observatori de la RÓdio participa en la 20¬ ediciˇ del Mercat Audiovisual de Catalunya 03.06.2019 El departament  -  El dimecres 12 de juny a Granollers


L'Observatori de la Ràdio a Catalunya GRISS-UAB (OBS) co-organitza set sessions sobre ràdio en la nova edició del Mercat de l'Audiovisual de Catalunya (MAC) que es celebrarà el 12 de Juny al Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers. 

El MAC 2019, que enguany arriba a la seva 20a edició, se centrarà en el fet local i en les necessitats dels mitjans de proximitat. L’OBS col·labora de nou amb l'entitat per oferir continguts relacionats amb el mitjà radiofònic, des de les soluciones innovadores per emissores petites fins al futur del sector. Aquestes són les sessions programades:


Inversió publicitària: la ràdio segueix essent un suport estratègic?
  • Ricardo Vives, Director general de VIVES RADIO.
  • Ferran Volpini, Director creatiu de Microbio Gentelman.
  • Enric Yarza, Director general de Media Hotline.
  • Modera: Maria Gutiérrez.
  • Coordinadors: Josep Maria Martí i Belén Monclús.

Àudio revolució everywhere.
  • Ismael Nafria, Digital media Consultant, Journalist and Professor.
  • Xavier Fisa, Strategic Designer and Marketing Technologist de Lavinia.
  • Ferran Clavel, responsible d’audiències digitals de la CCMA i membre d’IAB Spain.
  • Ramon Vives, Managing Director, Sixième Son.
  • Modera: Xavier Casanovas.
  • Coordinador: Nicolas Moulard.

Joves i ràdio: quin present, quin futur?
  • Moderen: Xavier Ribes i Maria Gutiérrez.
  • Coordinadors: Josep Maria Martí i Belén Monclús.

Els drets d’autoria i connexes en l’àmbit de les ràdios i televisions públiques i privades.
  • Miquel Miralles, President de l’Associació Catalana de Ràdio.
  • Carles Viñas, Soci Director de Viñas-Llebot Advocats.
  • Frederic Cano, President de Televisions Digitals Independents.
  • Modera: Josep Maria Martí.
  • Coordinadors: Josep Maria Martí i Belén Monclús.

Nous reptes pel mesurament de l’audiència de la ràdio local.
  • Jordi Català, Director de Departament d’audiències de la CCMA.
  • José Andrés Gabardo, Director Tècnic de l’Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación.
  • Julia Sizova, Sales director de Comscore.
  • Modera: Belén Monclús.

La ràdio visual: la convergència cap a un mitjà global.
  • Santi Faro, Cap de continguts de Catalunya Ràdio.
  • Eugenio de la Teana, Head of Research Development, RTL 102,5 (Itàlia).
  • Nicolas Moulard, Smart Media Consultant, Actuonda.
  • Modera: Xavier Ribes.
  • Coordinador: Nicolas Moulard.

Nous escenaris audiovisuals: la visió professional.
  • Josep Cuní.
  • Ricard Ustrell.
  • Modera: Gemma Nierga.
  • Coordinadors: Josep Maria Martí i Belén Monclús.

L’assistència al Mercat Audiovisual de Catalunya és gratuïta, amb inscripció a través del formulari web.

Més informació:

Catàleg

Programa


 
 
Anar a NotÝcies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Comunicaciˇ Audiovisual i Publicitat
Edifici I. Campus de la UAB. 08193 Bellaterra - Spain - N41║29.952' - E2║06.277'
+34 93 581 15 88 / 30 29
d.com.audiovisual@uab.cat
 

 

 

2019 Universitat Autònoma de Barcelona