La Dra. Eva Codˇ, nova presidenta de l' EDiSo
IMG_Eva_Codo_EDiSo_FAG 14.06.2019  -  El passat 6 de juny, la Dra. Eva Codó, professora del Departament, va ser escollida presidenta de l’Associació d'Estudis sobre Discurs i Societat (EDiSo), d'àmbit ibèric, en l’assemblea extraordinària celebrada a la Universitat de Santiago de Compostela.

El passat 6 de juny, la Dra. Eva Codó, professora del Departament de Filologia Anglesa i de Germanística, va ser escollida presidenta de l’Associació d'Estudis sobre Discurs i Societat (EDiSo), d'àmbit ibèric, en l’assemblea extraordinària celebrada a la Universitat de Santiago de Compostela.

La nova Junta Directiva de l’Associació d’Estudis sobre Discurs i Societat (EDiSo), ara sota la presidència d'Eva Codó, va quedar constituïda després de la votació de les 9 vocalies i l'aprovació de l’Assemblea el passat 6 de juny.

Anar a NotÝcies

2019 Universitat Autònoma de Barcelona