CONVOCATÒRIA D’AJUTS 2018-2019
07.11.2019 Divulgació  -
"CONVOCATÒRIA D’AJUTS 2018-2019 PER A LA PRESENTACIÓ D’UNA COMUNICACIÓ A CONGRÉS I PER A L’ELABORACIÓ D’UN ARTICLE D’INVESTIGACIÓ A REVISTA CIENTÍFICA D’IMPACTE"

Des de la Sots-Coordinació del Programa de Doctorat en Enginyeria Electrònica i de Telecomunicació (PDEET) del Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics es convoquen ajudes pel desenvolupament de les activitats formatives obligatòries “Presentació d’una comunicació en congrés nacional o internacional” i “Elaboració d’un article d’investigació enviat a una revista científica d’impacte”. Aquestes activitats pretenen formar l’estudiant de doctorat en l’elaboració i presentació d’articles científics, eina fonamental en la difusió de resultats en l’àmbit de la recerca del PDEET... (més informació al pdf adjunt)

27_Convocatoria_Ajuts_2018_2019

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics
Carrer de les Sitges
Escola d'Enginyeria (Edifici Q)
08193 - Bellaterra - Cerdanyola del Vallès (Barcelona)
Espanya
Telf.:93.581.35.88