Premi Transferència a la Dra. Fàtima Bosch
02.11.2020 Divulgació  -
La catedràtica de Bioquímica i Biologia Molecular, Fàtima Bosch, rebrà el Premi Transferència de la UAB.

La catedràtica de Bioquímica i Biologia Molecular i directora del Centre de Biologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG), Fàtima Bosch, rebrà el Premi Transferència UAB, atorgat pel Consell Social, "per la seva llarga i reconeguda trajectòria de recerca i transferència en el camp de la teràpia gènica, especialment en el camp de la diabetis mellitus humana en models animals transgènics, que en l'any 2020 es materialitza en un acord estratègic amb una empresa americana per a continuar el desenvolupament de dos productes de teràpia gènica per al tractament d'aquesta malaltia".

L'acte de lliurament, amb el títol III Nit del Consell Social de la UAB: Universitat i societat: juntes, més lluny, serà el proper 5 de novembre, a les 18 h, i es podrà seguir en directe pel  canal de Youtube de la UAB.

Correu electrònic  Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular

Anar a Notícies