Doctorat Picasso
18.11.2019  -

El simposi explorarà quelcom poc conegut: les relacions que Picasso —que fou catalanoparlant, poeta, amic i lector de poetes catalans— tingué amb la poesia catalana. Aquest estudi s’acompanyarà del vincle poètic amb Eluard. Comptarem amb la participació d’investigadors de diferents disciplines que ens descobriran nous territoris de recerca en l’àmbit dels estudis picassians.

Aquests simposi forma part del recentment establert Doctorat Picasso, un itinerari doctoral del Departament de Filosofia de la UAB juntament amb el Museu Picasso de Barcelona, dins del programa de doctorat de Filosofia. El Doctorat Picasso és inèdit en el panorama acadèmic internacional i té com a objectiu la realització de tesis doctorals dedicades a la investigació sobre l’obra picassiana des de la recerca artística i la creativitat contemporànies. Les responsables acadèmiques del programa són la Dra. Jèssica Jaques (professora titular d’Estètica i Teoria de les Arts del Departament de Filosofia de la UAB) i la Dra. Androula Michael (maitre de conférences en art contemporain Université de Picardie Jules Verne, Centre de recherches en art et esthétique, Crae), juntament amb el Dr. Emmanuel Guigon (director del Museu Picasso de Barcelona).

Preu: 20 € per persona, aforament limitat - gratuït per a estudiants
Amb reserva prèvia: museupicasso_reserves@bcn.cat
Sala d'actes
Accés per la plaça Jaume Sabartés, 1

Comissariat per Jèssica Jaques i Androula Michael

Descarrega AQUÍ el programa.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies