Conferència Dra. Carolina Gimbert Suriñach
Imatge cicle conferencias 01.05.2021 Formació  -  Conferència.

Dr. Carolina Gimbert Suriñach becària Ramon y Cajal del Departament de Química (Química Orgànica) de la UAB, el proper 16 de juny de 2021 a les 12.00 h, [1] a l'Auditori (Sala d'Actes) de la Facultat de Ciències.

Títol: "Sistemes moleculars per a la fotosíntesi artificial"

Ponent: Dra. Carolina Gimbert Suriñach, becària Ramon y Cajal del Departament de Química (Química Orgànica) de la UAB

Lloc: Auditori (Sala d’Actes), Facultat de Ciències, UAB

Data i hora: dimecres 16 de juny de 2021 a les 12:00 m.

[1] Capacitat de la sala 100 persones. Obligatori: signatura de la llista d’assistència a l’entrada, ús de la màscara facial i permís d’un seient vacant entre els assistents.

RECORDEU QUE:

Aquesta conferència forma part de les activitats formatives programades pel seguiment del progrés del doctorand de Química. Recordeu que l'assistència a aquestes activitats formatives ha de ser d'un mínim d'un 60%.

Correu electrònic  Departament de Química

Anar a Notícies