Honoris Causa per la UNLP
Honoris Causa Professor E. Luque
21.07.2017 Divulgaciˇ  -

Dr. Luque: Honoris Causa per la UNLP

La Universitat Nacional de la Plata (Argentina) va reconèixer amb el títol "Doctor Honoris Causa", al Professor Emilio Luque Fadón, Catedràtic Emèrit del nostre departament. L'acte, encapçalat pel president de la UNLP, Raúl Perdomo i el degà de la facultat d'Informàtica, Armando De Giusti, va tenir lloc el 10 d'Octubre a la seu de la FAcultat d'Informàtica de la UNLP.
El lliurament de la distinció es va realitzar en el marc de l'obertura del XXIII Congrés Argentí de Ciències de la Computació on el Dr. Luque va presentar la seva conferencia "Es suficiente con los datos para obtener información? El papel de los modelos y la simulación".

Enhorabona!!

[+info UNLP]
Correu electr˛nic  Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius

Anar a NotÝcies