Signatura digital d'actes
27.01.2011 Institucional  -

Benvolgudes / Benvolguts,

En el marc de la participació de la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques de la Facultat de Medicina en la prova pilot de signatura digital d’actes de qualificació, l’Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació (OGID) desplaçarà, amb un horari establert** (consulteu el calendari), part del seu personal al nostre centre, per tal de facilitar-vos l’obtenció del vostre certificat IdCAT.

Per tal d’agilitzar el procediment d’expedició del certificat, podeu fer una sol·licitud prèvia (prevalidació) mitjançant l’adreça http://www.idcat.net/.
Podeu trobar les indicacions per fer aquest tràmit al document “Sol·licitud del certificat mitjançant el web d’IdCAT”.

Quan aneu a recollir el certificat caldrà que aporteu una fotocòpia del vostre DNI i, si heu optat per fer la sol·licitud mitjançant el web d’IdCAT, a més, el document de prevalidació que es genera al final del procediment.

Un cop disposeu de l’IdCAT, és molt important que feu la instal·lació i configuració del programari necessari per la signatura digital, segons les instruccions del document “IdCAT. La teva identitat digital”, que us lliuraran amb el certificat, i comproveu el seu funcionament (Per exemple amb la signatura d’un document PDF).

Actualment no és possible més d’una signatura per acta de qualificació.
No obstant, el grup de treball de signatura digital d’actes està desenvolupant aquesta possibilitat que en un futur estarà disponible.

Si trobeu qualsevol dificultat no dubteu en trucar al CAS  (2100)  o al SID de la Facultat el qual farà intervencions personalitzades per solucionar-ho.

Us recordem que l’obtenció d’aquest certificat, a més de permetre signar digitalment les actes de qualificació, us pot servir en la tramitació d’altres procediments administratius telemàtics.

Agraint-vos la vostra col·laboració, rebeu una cordial salutació,

Administració de Centre

* Consulteu el comunicat del Comissionat de la rectora per a la Societat de la Informació aquí

** Calendari i horaris d'expedició de certificats IDCat