TESI EN 4 MINUTS
Tesi en 4 minuts 28.02.2022 Convocatories i Concursos  -

CONCURS "TESI EN 4 MINUTS": CONVOCATÒRIA 2022 OBERTA

Us fem saber que la UAB participa en una nova edició del Concurs “Tesi en 4 minuts”, organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Aquest concurs té com a objectiu plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d’explicar oralment la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts, en un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general.

El guanyador o la guanyadora participarà com a representant de la UAB al concurs de la Fundació Catalana per a la Recerca, “Tesis en 4 minuts”, que té un primer premi de 3.000 euros”.

El concurs està adreçat als i les estudiants de doctorat de la UAB, com a mínim de segon curs, amb la seva matrícula activa i abonada.

El termini per a inscriure’s al concurs serà del 4 de març fins el 22 de març (ambdós inclosos).

En aquest enllaç trobareu tota la informació relacionada amb aquest concurs, així com les seves bases reguladores. També informarem al canal de Telegram de l’Escola i al Campus Virtual.

Correu electrònic  Departament de Medicina

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de