Autoservei de preinscripció PD del curs 21/22
Autoinforme Acreditació PD Medicina 10.01.2022 Divulgació  -

Segons la previsió de la posada en marxa dels calendaris dels procediments de l'Escola Doctorat l'autoservei de preinscripció del curs 2021/22 estarà actiu en un únic període de 10 dies a partir del dia 12/01/2022 i fins al 22/01/2022.

Aquesta previsió es mantindrà amb el benentès que tots els aplicatius que es posaran en marxa de nou funcionin correctament.

• Els admesos per via d’urgència  hauran de fer la preinscripció entre els dies 12 i 13 de gener, per tal que la vostra admissió sigui definitiva.
  • Els candidats que ja van iniciar la seva preinscripció i el seu estat es d’incomplert hauran de modificar la seva preinscripció. Arran de l'atac informàtic que va patir la UAB el passat 11 d'octubre s'ha implementat una autenticació de doble factor per poder accedir al correu i aplicatius UAB. Per això per poder modificar la seva preinscripció el candidat haurà canviar la paraula de pas associada al seu NIU. Les instruccions estan totes publicades a la pàgina web de la UAB i pots accedir clicant aquíSi teniu problemes durant el procés us podeu adreçar a ed.intranet@uab.cat.
  • Els candidats que no van iniciar la seva preinscripció hauran de fer  la el mes aviat posible.

Podeu consultar la informació per a la preinscripció aquí.

Correu electrònic  Departament de Medicina

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de