Jornades ARGÓ
IMG_Jornades_Argo_ASC 03.04.2019 Seminaris  -  Organitza: L’Equip Argó d'Antropologia de l’ICE de la UAB (Pepi Soto, Montserrat Clua, Bea Ballestín i Jordi Grau) amb la col.laboració del Museu Etnològic i de Cultures del Món de Barcelona.

Quan: 2, 4 i 6 d’abril.

On: Les dues primeres es duen a terme a la Sala d’Actes de la Facultat i la tercera al Museu Etnològic i de Cultures del Món a Montjuïc (Barcelona).

Intervenen: Dolores Juliano, Andrea García-Santesmases, Pepi Soto, Bea Ballestín, Jordi Grau, Mari Carmen Alcolea, Marc Alimbau, Damià del Olmo i l'Associació Antropologies.

Dolores Juliano inaugura les Jornades Antropologia i educació secundària: una assignatura pendent.

L’Equip Argó d'Antropologia de l’ICE de la UAB, integrat per Pepi Soto, Montserrat Clua, Bea Ballestín i Jordi Grau, està duent a terme aquesta setmana unes Jornades orientades a professorat de secundària i batxillerat de diversos centres educatius de Catalunya, dissenyades amb l’objectiu de reflexionar al voltant de la cultura i l'antropologia i aportar noves idees i mirades per a introduir-les a les aules de secundària.

Les Jornades es desenvolupen a partir de 3 sessions (2, 4 i 6 d’abril). Les dues primeres es duen a terme a la Sala d’Actes de la Facultat i la tercera al Museu Etnològic i de Cultures del Món a Montjuïc (Barcelona).

Intervenen en les diferents activitats programades Dolores Juliano, Andrea García-Santesmases, Pepi Soto, Bea Ballestín, Jordi Grau, Mari Carmen Alcolea, Marc Alimbau, Damià del Olmo i l'Associació Antropologies.

Podeu obtenir més informació aquí:

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament d'Antropologia Social i Cultural
Edifici B - Facultat de Lletres
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
TEL +34 93 581 12 39
d.antropologia@uab.cat