Setmana de congressos a TransMedia Catalonia
TransMedia Catalonia Logo 22.01.2021  -

El grup de recerca TransMedia Catalonia organitza diversos esdeveniments aquesta setmana.

El grup de recerca TransMedia Catalonia organitza diversos esdeveniments aquesta setmana.

Dimarts i dimecres se celebra el congrés ARSAD, sobre audiodescripció, amb la participació de més de 140 persones d'arreu del món i el projecte RAD com a tema central. El conferenciant convidat és Ben Shirley, de la Universitat de Salford, que tractarà de les noves possibilitats que obre l'àudio de nova generació.

Dimarts a la tarda es farà un seminari gratuït sobre el projecte EASIT, que tracta de l'aplicació del llenguatge fàcil de comprendre a entorns audiovisuals. Elisabet Serra, de l'Associació Lectura Fàcil, i Clara Delgado, del CEAPAT, en són les ponents convidades i 240 persones podran tenir accés als materials docents que s'han generat en el marc del projecte.

La setmana continuarà amb el congrés internacional M4ALL9 de dimecres a divendres. Aquest congrés va començar el 2005 a Barcelona i, després de celebrar-se arreu del món (Portugal, Bèlgica, Regne Unit, Croàcia, Austràlia, Suècia), torna a Barcelona en format virtual. Els conferenciants principals són Shadi Abou-Zahra (W3C) i Mariana Diaz-Wionczek (NYU) i hi ha prevista l'assistència virtual de més de 230 participants que podran gaudir de 2 tallers, 1 taula rodona, 3 pànels i 80 presentacions.

Anar a Notícies

CONTACTA AMB NOSALTRES