TransMedia Catalonia presenta els seus projectes per a la Global Accessibility Awareness Day 2020
Global Accessibility Awareness Day GAAD 21.05.2020  -

Dia Mundial de la Conscienciació sobre l'Accessibilitat

El 21 de maig de 2020 el grup de recerca TransMedia Catalonia del Departament de Traducció, Interpretació i Estudis de l'Àsia Oriental de la Universitat Autònoma de Barcelona celebrarà el Dia Mundial de la Conscienciació sobre l'Accessibilitat, una jornada dedicada a subratllar la importància de l'accessibilitat com a mitjà per a una vida en igualtat de condicions per a tothom. És el tercer any que TransMedia Catalonia s'afegeix a aquesta iniciativa internacional.

La situació de confinament ha motivat que enguany la celebració de la jornada tingui lloc per via telemàtica. Durant el dia, TransMedia Catalonia publicarà a través del seu canal de YouTube una llista de reproducció amb vídeos breus accessibles. En aquests vídeos, representants de cada projecte en curs del grup explicaran els objectius i els resultats principals dels. En concret, a la llista trobarem vídeos que presentaran els projectes europeus EASIT, IMPACT, TRACTION, HELIOS, SO-CLOSE, LTA, REBUILD, EASYTV i ImAc, el projecte estatal RAD sobre audiodescripció i la xarxa de recerca ALMA en què participen diferents grups de recerca que treballen l'accessibilitat.

Per tenir més informació sobre els projectes de TransMedia Catalonia, podeu veure la llista de reproducció creada per al GAAD 2020 al canal de YouTube de TransMedia Catalonia o bé visitar el seu lloc web.

full playlist

Anar a Notícies