XXII Edició Dissabtes de la Física 2022
IMG_Noticia_DissabtesFisica_2019 20.01.2022 Divulgació  -
A partir del 5 de febrer i durant 5 dissabtes, la facultat de Ciències acollirà els 22ens Dissabtes de la Física. Una iniciativa del Departament de Física que té com a principal objectiu apropar la física i la ciència als joves preuniversitaris i motivar-los a conèixer el món que ens envolta d'una manera rigorosa i, alhora, entenedora.

Els Dissabtes de la Física es presenten, un any més, en un format que ha demostrat ser engrescador: una conferència diària seguida d'una sèrie de demostracions experimentals, visites a diferents laboratoris i/o visualització de vídeos divulgatius sobre la física. Els "dissabtes" estan dirigits sobretot a estudiants de batxillerat que tinguin interès pels temes científics, especialment per la física. Els professors també hi són benvinguts.

Podeu trobar més informació al tríptic annex i us podeu inscriure al formulari online (data límit per fer la inscripció: 3 de febrer del 2022)

La inscripció és gratuïta i està limitada a l'aforament de la Sala d'Actes de la Facultat de Ciències.

Tancat el process d'inscripció.

Cal inscriure’s al formulari: formulari tancat

Els Dissabtes de la Física 2022, 22ª edició.

Del 5 de febrer al 5 de març del 2022

Correu electrònic  Departament de Física